ÉRTÉKESÍTÉS UTÁNI ÜGYFÉLKEZELÉS

HASZNOS TANÁCSOK ÉS FONTOS INFORMÁCIÓK

Az AAA AUTO nagyra értékeli valamennyi ügyfelét, s ezért készítette el új projektjét, az Ügyfélkezelés-t. A projekt keretén belül, kellő gondossággal, azon igyekszik, hogy minden ügyfelének minőségi szolgáltatásokat nyújtson. A cél, különösen a megfelelő ügyfélkezelés, az indokolatlan késedelem nélküli reklamáció-intézés, valamint a jelen oldalakon található kiegészítő szolgáltatások nyújtása.

Azon igyekszünk, hogy Önök, hűséges ügyfeleink, mindig elégedetten távozzanak, és szívesen térjenek vissza hozzánk. Készítettünk egy átláthatóbb és gyorsabb rendszert, igényük vagy reklamációjuk on-line megadásához. Igényük megadásához és a további eljáráshoz részletes utasítást találnak itt.

Örömmel vesszük, ha ezeken az oldalakon megosztják velünk tapasztalataikat és az ügyfélkezelés minőségének emelésére vonatkozó javaslataikat.

Reméljük, hogy elégedettek lesznek szolgáltatásainkkal.


Több információt szeretne? Hívja a 06-1-810-0000-ás telefonszámot, vagy írjon nekünk!



Nyomja meg az Enter keresni.
06-1-810-0000Hétfő–vasárnap, 8:00–21:00
Szolgáltatásainkat segítik a cookie fájlok. Szolgáltatásaink igénybevételével egyetért használatukkal. Több információ