Az AAA AUTO ombudsmanja: az eladások növekedésének ellenére, a panaszok száma csökken.

Tisztelt AAA AUTO-ügyfelek!

Örömömre szolgál, hogy az AAA AUTO csoport autó-értékesítésének elmúlt évi, tizenkét százalékot meghaladó növekedése ellenére, az ügyfél-panaszok száma tovább csökken. Az utóbbi 12 hónapban ez 0,2 %-ot sem tett ki, összesen csaknem 64 000 eladott autóra vetítve. Tekintettel arra, hogy az eladott autók átlagára emelkedik, az ügyfelek jelentős része bizonyára tudatában van annak, hogy minél nagyobb a használt autóra szánt kezdeti befektetés, annál kisebbek a később felmerülő javítási és alkatrész-költségek. Az eladott, „jobb kondícióban” lévő autók számának növekedésével általában csökken a reklamációk és panaszok száma. Számos reklamáció származik azonban a szerződéses dokumentumok nem megfelelő tanulmányozásából, s ezért kénytelen vagyok megismételni, hogy minden dokumentumot - hitelre történő vásárlás esetén különösen - csakis gondos elolvasás után írjanak alá!

Találkozunk sajnos olyannal, hogy az emberek számára nem mindig világos, mely hibák reklamálhatóak. A használt autó természetesen elhasználódott, ezért vásárolható meg alacsonyabb áron, mint az új. Magától értetődően számolni kell azzal, hogy vannak olyan alkatrészei és egységei, amelyek természetes kopásnak vannak kitéve, s amelyekért a használt autó kereskedő nem vállalhat felelősséget. Ilyenek a fékrendszer elemei (pl. a fékbetétek- és -tárcsák), vagy az erőátviteli rendszer alkatrészei.

Az ügyfelek ombudsmanjaként, célom, a vitás helyzetekre olyan megoldásokat keresni, hogy Önök elégedettek legyenek. Akkor állok rendelkezésükre, amikor önök, ügyfeleink úgy érzik, hogy reklamációjukat, panaszukat vagy indítványukat nem a hatályos jogszabályok vagy az eladó saját szabályai - mint az általános kereskedelmi feltételek vagy a reklamációs rend - alapján intézték el. Mindent megteszek azért, hogy a vitában álló felek megtalálják a békés megoldást.

Amennyiben kapcsolatba kívánnak lépni velem, szíveskedjenek a jelen oldalon található űrlapot használni, és abban a lehető legtöbb információt megadni, hogy esetüket aprólékosan megítélhessem! Néhány nappal az űrlap elküldése után, jelentkezni fogunk, a további eljárásra vonatkozó javaslattal. Továbbá az űrlap minden kérdését automatikusan nyilvántartjuk. Az ezekkel összefüggő kereskedelmi eseteket visszamenőleg megvizsgáljuk, és következtetünk a konkrét dolgozó személyes felelősségére.

Üdvözlettel:
Milan Smutný

Keressék az ombudsmant!



Augusztus 20-án telephelyünk zárva tart. Ügyfélszolgálatunk 10:00 és 18:00 között lesz elérhető.

×
Nyomja meg az Enter keresni.
06-1-810-0000Hétfő–vasárnap, 8:00–21:00
Szolgáltatásainkat segítik a cookie fájlok. Szolgáltatásaink igénybevételével egyetért használatukkal. Több információ